Inapoi la articol

7 sfaturi pentru un call center eficient

  • Angajează unguri. Așa, când sună un client nemulțumit, i se va putea răspunde cu „Nem tudok románul“;
  • Cât timp clientul așteaptă preluarea, nu-i pune muzică ambientală, ci black sau death metal. Majoritatea nu vor rezista și vor închide;
  • Învață operatorii să vorbească ei primii și să spună „Avem o ofertă pentru dumneavoastră“. Clienții se vor speria și vor închide instant;
  • Păcălește-i cu o înregistrare că le răspunde Florin Piersic. Niciunul nu va avea curajul să intre într-o astfel de conversație;
  • Învață-ți operatorii să răspundă cu „Ce plm vrei, mă?“. Clienții vor fi șocați și nu vor avea reacție, așa că vor închide;
  • Spune-le că e promoție la tigăi sau bormașini la ceva hypermaket. Vor închide și vor alerga într-acolo;
  • Ia-i tare, cu „Vreți să vorbim despre domnul nostru, Isus Hristos?“. Scapi de ei garantat.